Bidrag från Dennis L!.

Ställning 

Tre män diskuterar sexställningar 
-Jag gillar att ligga överst så jag ser hennes vackra ansikte, säger engelsmannen. 
-Jag gillar att ligga under så jag ser hennes vackra bröst, säger fransmannen. 
-Jag gillar att ta henne bakifrån, sa svensken. 
-Men vad ser du då? 
-Ja, sist var det hockey!

 

En blondin kommer farande i full fart i sin nya fina röda sportbil och blir stoppad av en kvinnlig polis som också råkar vara blond. 
- Kan jag få se körkortet, säger den kvinnliga polisen. 
Blondinen börjar frenetiskt leta igenom sin handväska, och blir mer och mer stressad. 
- Hur är det nu det ser ut? undrar blondinen. 
Den kvinnliga polisen svarar: 
- Det är fyrkantigt och så finns det ju en bild på dig! 
Till slut hittar blondinen en fyrkantig spegel i väskan, tittar på den och räcker över den till poliskvinnan. Den blonda polisen tittar på spegeln, lämnar sedan tillbaka den och säger: 
- Det är OK, du kan åka. Jag visste inte att du var polis!

 

Bebis 

Det var det nygifta paret som skulle ha sitt första samlag på bröllopsnatten. 
"Du ska veta en sak, sa frun: Jag e helt platt och har nästan inga bröst." 
-Det är lugnt, jag är utrustad som en nyfödd svarade mannen också. 
De började klä av sig. 
När mannen tog av sig kalsongerna svimmade frun. 
När hon vaknade till liv: " Du sa att du var utrustad som en nyfödd." 
Ja, säger mannen, 45 cm och 3,5 kg

 

 

En man var ute i sin trädgård och klippte gräsmattan när hans attraktiva blonda kvinnliga granne kommer ut ur sitt hus, springer fram till sin brevlåda, öppnar den, men slänger igen brevlådelocket nästan direkt och springer så tomhänt och ilsken in i huset igen. 
Efter en stund upprepar det hela sig igen, hon kommer ut ur huset, springer fram till brevlådan, öppnar den, slänger igen locket och springer in i huset igen lika tomhänt och förbannad som förut. När mannen klippt klart gräsmattan, kommer hon ut ytterligare en gång, och denna gången slänger hon igen brevlådelocket så hårt att det lossnar. 
Nu måste mannen fråga vad hon egentligen gör, så han frågar lite försynt innan hon når ytterdörren igen: 
- Ursäkta, är det något fel? 
Blondinen svarar upprört: 
- OM det är något fel???? Klart det är något fel! 
- Min jäkla dator där inne säger hela tiden: 
- You have got mail!

 

 

 

Mannen sitter i tv-rummet och dricker whiskey när frun kommer in och säger: 
- Slutar du inte dricka nu så får du INGET på två veckor!!! 
Varpå hon går ut ur tv-rummet med en sur min. 
En stund senare kommer hon in i tv-rummet igen. Mannen smuttar fortfarande på sin whiskey. 
Då säger frun: 
- Hörde du inte vad jag sa? 
Mannen svarar: 
- Jo, visst fan gjorde jag det, men jag sitter och funderar över om det är värt att överge en 12-årig whiskey för en 40-årig mus... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0