Jacke & Gustaf!



Kvällsbild precis innan backen stänger.
Åter igen har vi haft en helt underbar dag i Sälen, strålande solsken och tio+ i solen, men backen mår inte bra av all sol men det skiter vi i.
Jacke utmanade mig i storslalom idag i Gustavbacken och i morgon lägger jag upp länkar på våra åk, då får ni se vem som vann.
Nu har vi tryckt i oss varsin pizza och ska bara slappa resten av kvällen.
Anna har idag inte ramlat en enda gång och det är lite tråkigt, men jag gjorde en fin vurpa när jag och Jacke skulle åka hem ifrån tävlingen.
Det var så mycket blåst så vi kom inte hela vägen upp i Gustavbacken när vi skulle snedda hem till vår backe/stuga, så jag sa till jacke att följa efter mig och jag körde över stängslet vid ett lämpligt ställe tyckte jag, men det sket sig fullständigt.
Jag körde ner spetsarna på skidorna och gick i backen som bara den, och där låg jag och försökte att  få av mig skidorna medan Jacke stod jämte och skrattade.
Till slut fick jag av mig skidorna och skulle försöka ta mig tillbaka till farleden, men första steget var ned till midjan, men till slut kom jag över och vi kom hem helskinnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0