Onsdag

Och ännu en dag som det gått riktigt bra på jobbet, just nu flyter allt på som det ska så man kan åka på semester med gott samvete.
Tisdagen var det träning för Gustaf och efter det så hade vi ett ledarmöte, sen var det halv åtta hos mig innan vi tittade på AIK-HV71, men mest följde jag Troja på swehockey och killarna tog en riktigt skön seger borta mot Tingsryd.
Idag har Jacke tränat och Gustaf var med grannen när jag kom hem, annars har det inte hänt mycket.
I morgon är det sista arbetsdagen innan resan som vi alla ser fram emot väldigt mycket och jag ska försöka vara riktigt aktiv i bloggandet från fjällen och även försöka få ut lite bilder.
Sitter nu och tittar på Luleå-DIF och efter det blir det fotboll från CL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0