Fredag och hemma igen!

Nu har jag kommit hem från Skummeslöv igen, har varit och snickrat färdigt förrådet samt byggt en ny trappa till vår ingång  på baksidan.
Det tog längre tid än beräknat, vi höll på tills Tomas slog sig i tummen igår, han såg inte spikskallen kan också varit whiskeyn som gjorde att han slog sig.

Idag så drog han i huvudet i reglen när han skulle gå ur det nybyggda, jag sa till honom att det var tur att det inte var någon viktig kroppsdel han slog i, utan bara huvudet.

Det har varit kanon väder hela dagen, så det var lite trist att behöva åka hem hade gärna stanna kvar hela helgen men Anna jobbar och gurra fyller ju år på söndag så vi kan inte fira hans födelsedag vid havet i år.

Nu ska jag gå och lägga mig, så vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0