Torsdag

Gårdagen bestod av en resa till Danmark där man åter satt i en bil mer än vanligt, 11 timmars bilkörning, 1 timmes mat och frukostrast och ett besök på Randers Jernstöperi i en halv timme.
När jag kom hem så gick jag en sväng på gjuteriet för att se till att allt var i sin ordning, tog sedan bilen ut till Lagan för att kolla i killarna när dom tränade golf, på vägen hem stannade vi och tog en glass.
Sen somnade jag i soffan och vaknade vid 5 i morse, gick då upp i sängen och ville inte stiga upp i morse var helt slut.
Idag har båda killarna tränat fotboll och tog fyrhjulingen en sväng och tittade till dom, körde sedan ner till Carro & Richard för tjata lite.
Nu har vi ätit lite kvällsmat och jag on Anna ska nu gå en sväng med Elvis innan vi kryper ner i sängen.
I morgon har Gurra fotbollsmatch vid 19:00 då är ni välkommna att heja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0