Bra onsdag, med många barn!.

Idag stack jag ner till posten vid halv nio för att skicka tillbaka mitt gamla hemlarm.

Sedan var jag och pojkarna på bredemad och slängde ett helt släp med skit, efter städningen av förrådet..

Har även städat huset idag, så idag har jag varit duktig om jag själv få säga det, någon annan lär inte göra det.

Jacke har Simon här idag, och gurra har bugget, fabbe, gurra k, clapton, vicke och Emelie så här är det fullt ös.

Dom var glass sugna, så jag fick åka och köpa lite glass till barnen, sedan blev det saft och bullar.

Så jag hoppas att alla var nöjda och glada.

Så det blir bara du och jag Håkan till pingistuneringen, då får vi spela länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0