Tisdag!

Idag blev det hemgång redan klockan 12, det nya larmet skulle kopplas in.
Nu sitter ett securitas larm på plats, med kamera, så nu tjuvar, blir fotograferade när ni bryter er in.

Har även blivit klippt idag, både jag och barnen.

Man ser ut som ett ollon i huvudet, men det är inte ditt fel Vicki,  det är jag som är felskapt. Klicka på länken så ser ni ett inslag med henne (hon är den snyggaste av tjejerna).


Väntade mig även att antenn killen skulle komma idag, men det sket sig, så jag blir utan TV4 sport några dagar till.

Nu blir det läxa med barnen, matte, glosor, läsläxa, korsord på engelska, rättstavning, så lillis idag blir det ingen kvalitets tid med Anna i alla fall.

I kväll blir det Villareal-Arsenal , 1-1 skulle kännas bra inför returen hemma.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0