Tråkig torsdag, med en bra kväll!!.

Idag var Gustaf tillbaka i skolan igen, direkt efter skolan lekte han med Boris & Szilard, dom hoppade studsmatta hos Szilard och cyklade i skogen.

Jacob lekte först en stund med Emelie, sedan kom Annie i hans klass och då lekte dom en stund, dom var uppe och cyklade i groparna på ekebacken

Själv har jag haft en pisstråkig torsdag på jobbet som vanligt, men en lite skönare kväll där jag satte mig på fyrhjulingen och åkte en runda hälsade på Marinko som har blivit allvarligt sjuk, men han är vid riktigt gott humör ändå och det var skönt att se, skojade och spexade på som vanligt.


Nu har vi precis krängt lite hämt mat Anna tog en plankstek, gurra en kebabtallrik och jag och jacke tog pizza.

Nu blir det sportbladet och sedan VM bilagan med stort NHL special.

Sedan får vi vara tacksamma över att Daniel Håkansson har skrivit på för 2 nya år med Troja.

Imorgon är det pingis tunering på blåmesen 18:00, har tagit ledigt från jobbet i morgon för att kunna ladda riktigt ordentligt, så håll i hatten Håkan, Visa,majsi och lillis för det kommer att gå fort när jag trycker på.

Må bästa man kvinna vinna.

Ha de!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0