Måndag!

Och klockan är 13:00 och jag har inte fått något samtal från jobbet, så det betyder väll att allt går som det ska och det känns skönt.
Anna, Ulla och Stig drog iväg till Maxi för att handla lite, barnen tittar på nickelodeon och jag sitter på altanen och lysnar på regnet, det har regnat hela dagen men det ser ut som om det blir lite ljusare mot hallandsåsen så det kanske spricker upp lite senare idag.
Idag går Troja på is för första gången, så man för hoppas att Richard åker ner till hovet så att man får någon rapport på http://trojasupport.blogg.se/.

Men när man satt och skrev att man inte hade hört något från jobber så ringer Magnus och säger att han har brutit 2 ben i foten, så vi får se om semestern avbryts eller inte, men han skulle försöka ta hand om mitt sa han.

Kommentarer
Postat av: emeric

Hej Micke!det ser ut att du mår gott!kom fort till jobbet för jag måste söka ledigt i slutet på september.allt flöt bra på jobbet.mvh emeric

2009-08-04 @ 09:37:58
Postat av: Visa

Regeringen godkände min motion.... Ladda grillen,sätt pilsnern på kylning,fyll poolen,spänn fjädrarna i studsmattan..... På onsdag kommer vi å oredar ert hus....

2009-08-04 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0