Resan blev av!

Jag är nyss hem kommen från halvön där barnen ska ligga i tält i natt, dom har fiskat och badat hela dagen.
Håkan, Visa, Björn och Anna är med som föräldrar för att titta till barnen, även Jacob ligger kvar där ute.
När jag var där ute så fick jag inte göra annat än att trassla ut ihop snörda fiskelinor, men bara barnen har roligt så är det bra.
I stort sett alla föräldrar kom ut på kvällen för att grilla med sina barn, alla grillade inte, en del var lite lata och tog med sig pizza ut nämner inga namn, men dom körde en liten gul bil ut.

Ska försöka lägga ut lite bilder i morgon.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Trött Hajk-förälder

hur ofta får man pizza utkörd mitt i skogen.... Gott var det.. Rätt många avunsdsjuka blickar fick vi...

2009-08-29 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0