Fy fan!

Vad det ser illa ut för mitt kära Troja just nu, förlust hemma mot Oskarshamn och det var rättvist.
Första perioden var nog det sämsta jag har sett sen Mora matchen och tyvärr så var det bara 2 veckor sedan, och då var det det sämsta jag har sett sen den period då dom värvade Aki Hypiää & Marcus Ojala.
Ingen skam över våra nya finne, han kan bli riktigt bra, var bra idag tycker jag.
Men det finns inget närkampspel idag, om det gå troll i spelet så är det för fan bara för någon att försöka tända laget och det kan göras med en riktig köttsmäll i ett hörn men helst på öppen is då vaknar även vi i publiken. 
1200 på läktaren idag är = max tusen i nästa hemmamatch och det är vi trogna som alltid går i ur och skur.
Men något måste nog hända snart.
Troja!. ni förlorar i längden på att inte försöka göra en förändring i tid, och då menar jag att det inte räcker med att köpa en finne och tro att han kan vända trenden för så jä... korkade kan ni inte var så att ni tror att en spelare vänder detta.
Det lag ni har idag räcker inte till och det måste även ni förstå, nu har ni värvat en, så nu får ni trycka in minst 2 till för att det ska ske en förändring.
Och i mina tankar så måste en vinnarskalle in och då helst en canadensare eller en amerikan, helst 2 meter och
110 kg som kan köra över någon och sätta sig i respekt om det behövs.

Men jag kommer nästa fredag mot Almtuna och då hoppas jag att ni har lyckats lura hit Mårs igen, för han får väll knappt någon speltid i där??. 
Jag var ingen fantast av olof men har nu inset att vi saknar honom, locka hit honom.
Sedan ska ni inte spela 15 skadad, han kan behövas bättre senare.
Idag kunde den stackaren knappt åka skridsko, men lik förbannat så spelade han.
Viktig är han men inte så viktig att ni ska förstöra hela hans säsong.

I morgon får vi vårt nya kök, fy fasen vad skönt det ska bli.
 

Kommentarer
Postat av: mogge

Skönt att bloggaren är aktiv.Kan bara hålla med.

2009-12-04 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0