Vad ska man välja!

Det är en ren djungel när man ska välja vad man ska ha för tv sändningar hemma, var idag nere på telia för att kolla deras utbud och där kan man endast få det i en tv och vi har fem, så det sket sig.
Körde sedan till Ekströms och då finns det Boxer, Viasat och Canaldigital med parabol, samt att jag vill kunna utnyttja det i sommarstugan.
Boxer verkar vara det bästa allternativet för då kan man få ut det i alla tv apparater, och vi har 5 här hemma och fyra i stugan, men där kan man inte få Cartoon och det vill pojkarna ha så jag vet inte vilket ben jag ska stå på.
Jag vill ha Canal Sport för att kunna se Engelsk fotboll, men hörde idag att dom endast har rättigheterna denna säsong också sen vet man inte vilka som har det, och det är ju skit om man binder upp sig i 2 år om fotbollen försvinner.

Så om någon har en bra ide så kom fram med den.

Sitter nu och dricker glöggen som jag fick av systern min & lillis, den var riktigt god så tack ska ni ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0