Lördag

Idag har vi haft en riktig städ dag, jag har slipat vårt teakbord och Anna har oljat det sen har vi putsat fönster på uterummet och gjort i ordning det nya förrådet så nu kan man gå in där utan att snubbla på all bråte.
Barnen har lekt med Ebba och Vera det har mest blivit Wii Resort men just nu tittar dom på Mr Bean på semester, vi hyrde även en tennisbana så barnen kunde lira lite, jag och Anna spelade också måste säga att Gustaf har lite tennis i sig, Jacob har lite svårare för det men han är ju 2 år yngre så det kommer nog.
Vi grillade en köttabit ikväll så nu skulle jag helst gå och lägga mig för jag är helt slut.
I morgon så åker vi till Kristianstad för att gratta farmor som fyllde år den 13:de, men då kunde vi inte åka ner för Anna jobbade.

Sov gott alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0