Fotboll!

Ibland så går det inte att göra mål,  trots att vi fick en tidig straff går det inte alls, idag ville inte bollen in i Danmarks mål.
Rasmud Elm fick priset som bäste spelare och det var helt rätt tycker jag, men var det någon som hittade Zlatan på planen, jag har väldigt svårt att se hans storhet som alla andra ser.
Tycker egentligen att han är helt jävla värdelös, han kan inte göra något på egen hand utan måste ha hjälp av fantastiska medspelare hela tiden, eller så utnyttjas han helt fel av vår förbundskapten.

I morgon så är det final i Paris Söderling-Federer, då får vi hoppas på ett bättre resultat än ikväll, kom igen Robin.

Vi hörs i morgon.


Kommentarer
Postat av: Lillis

Vilken förbundskapten? SidledsDanne i startuppställningen, danskarna måste blivit rädda!!

Varför vänta så länge med att sätta in V. Ëlm.

AVGÅ Lagerbäck, Du kan inte coacha ett skit!!

Inte Glenns pojk i truppen, skandal, han vet ju var målet ligger i alla fall.

Hur fan kan man låta luggen Källström slå straffen när Zlatan har slagit straffar under säsongen i Inter. Senast Kim slog var i Augusti. Heja Lagerbäck du är sämst!!

2009-06-07 @ 08:12:19
Postat av: MW

Jag håller med dig lillis, ut med den fege f..

Lillis, har du skaffat någon blogg än så jag kan följa dig och din familj.

2009-06-07 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0