Lördags kväll!

Idag blev det en snabb runda på Lions med Jacob, gurra och bugget gick ner med brigitta.
Jag och jacke gick ner till Morgan & Pernilla en runda ikväll för att dricka en en öl och en whisky, vi kastade pil 301 och jag var inte bäst så det var lite surt, men jag tar dom nästa gång.
Pernilla var bäst och det gillade varken jag eller Morgan.
Morgan och jag jobbade ihop på KLMV för 20 år sedan så det är roligt att vi träffas och tar en öl ihop igen för vi gick riktigt bra ihop när  vi var på kalmar,tyckte jag i alla fall. 
Glömmer aldrig när vi såg på can´t bay me love tre gånger på raken, det var tider det mogge.
Jag har den kvar fortfarande på videoband,
Så det får vi göra om!.

Nu väntar jag bara på örådet i robinson, vem ska åka ut.
Jag gissar på Monroe, verkar vara lite störd när det gäller mat.

Skriver kanske efter robinson om jag hade rätt på utröstningen.

Annars, ha det och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Tack själva. Hoppas du inte gråter dig till sömns efter förlusten till min Fru.

2009-05-09 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0