Dörrar & frysar

Efter arbetet idag så tog jag bilen ut till Åkessons Modell verkstad för att hämta mina dörrar som han hade kapat i rätt längd, han var som vanligt på gott humör och lite piggare nu än när jag lämnade dörrarna för då var han roslig.
Sen bar det av till stan igen och hem så att kolla så att dom passade, men toadörren var för tajt i ytterkanten, så det var bara att köra ut dom igen för lite fin justering.
Sen körde jag dom till målaren.
Hemma igen så lastade jag vår gamla frys och körde upp den till farfar, han behövde en extra i källaren.
Sen bar vi upp hans gamla så han kunde kör den till bredemad.
Hemma så stod kvällsmaten på bordet, fisk, potatis och kall sås.
Nu sitter jag framför datorn och följer Växjö-Troja och det verkar vara tufft med många utvisningar, Troja har haft 7 tvåor hittills i första och det har bara gått 13 minuter och Lakers 3 tvåor.
Nu var det halv 8 hos mig så nu sitter Anna och Gustaf som klistrade framför tv:en.
Jacob gick upp på sitt rum för att bygga med lego, han är inte lika intresserad av matprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0