Fredags fräckis 2 !.

En ung tjej beklagar sig för sin mor genom att erkänna att hon inte haft mens på över två månader.

Den oroliga modern tar med sig dottern till doktorn varpå det konstateras att hon är gravid.

"Vem är svinet? Jag kräver att få veta...Du måste berätta om det inträffade för din far......bla.bla.."

 När tjejen äntligen fick ett ögonblick för sig själv så ringde hon ett samtal.

En halvtimma senare så anländer en sprillans ny Ferrari utanför deras hus. En stilig och välklädd man  

i lämplig ålder kliver ur bilen och går fram till dörren, ringer på och blir insläppt till vardagsrummet där fadern, modern och dottern tar emot honom.

 

Han säger: "God dag, er dotter har informerat mig om problemet.  

Jag kan tyvärr inte gifta mig med henne pga privata och familjära skäl men jag är villig att ta mitt ansvar och att vidta lämpliga åtgärder".

"Om hon föder en flicka, så skänker jag henne tre av mina butiker, två av mina bekväma lägenheter, en strandvilla samt gör en påfyllning av hennes bankkonto med femhundratusen dollar".

"Om hon föder en pojke, så skänker jag henne två av mina fabriker samt gör en påfyllning av hennes bankkonto med femhundratusen dollar."

"Om hon föder tvillingar så får var och en av dem en fabrik samt tvåhundrafemtiotusen dollar."

"Om hon av någon anledning skulle råka ut för missfall...."

 

I det ögonblicket blir han omilt avbruten av fadern som suttit knäpptyst under hela samtalet och som då lägger sin hand  

på mannens axel och säger:   "Då knullar du henne igen..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0