Så har det börjat igen!.

Arbetandet alltså, idag var man tillbaka på jobbet igen efter en veckas semester och allt var sig likt.
Dåligt att göra med andra ord.
Fick hem den nya soffan idag och den passar perfekt och var riktigt skön att ligga i och det är ju det som är det viktigaste.
I morgon blir målaren klar, han har bara den sista strykningen kvar av ytterdörren.
Anna jobbar ikväll så jag och barnen tog varsin pizza från Charlies, LIF med extra dressing.
I morgon har även golvläggaren lovat att lägga klart det sista av parketten.
Så i morgon kväll ska golvlisterna på plats i hallen och sen kan jag mäta hur mycket jag behöver kapa dörrarna innan jag skickar dom på målning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0