Värmeväxlare

Idag har Ohlssons rör varit här för att installera den nya värmeväxlaren och han är fortfarande kvar för han hade kopplat ett par rör fel så vi fick ingen värme.
Jacob sitter och spelar SLY2 på ps och gurra spelar bandy på gatan med bugget.
Jag själv satte mig för att sälja av lite aktier för att kunna betala en del av räkningarna nu när dom börjar droppa in, så jag krängde iväg några Lundin samt alla Bio invent.
Var det rätt, eller vad säger du Per?, jag tyckte att det kändes rätt i alla fall.
Nu ska vi snart köra igång med läxorna sedan blir det lite kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: Per

Att sälja Lupe och Bio invent kan kanske vara rätt det beror ju lite på vilket GAV du,ni har. Men en sak är säker det är aldrig fel att ta hem en vinst. En sak man skall fundera över är om man ta ett bottenlån till 1,54 % och låta aktierna stå kvar och öka i värde. Men en vinst är alltid en vinst. Nota bene "den som är i skuld är aldrig fri"



MVH

Per

2009-11-18 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0