Full rulle!

Har det varit hela dagen idag, på jobbet var det fullt ös från första stund och ändan till jag skulle gå hem.
När jag kom hem tog jag bilen ner till Ekströms för att titta ut en ny tv, det blir en 42 tums Panasonic.
Sedan fick köra upp och handla lite mat till Elvis så nu har han ätit upp för 199:- sen vi fick honom, det svider hårt i kassan att vara hundägare.
Väl hemma så stod Tomas Eklund för att titta på vår altan, det blir nog en ny till våren med sadeltak.
Gick sedan in för att läsa aftonbladet, han inte mer än sätta ner röven i soffan för än Gustaf kom in och sa att någon vill prata med mig där ute, och där stod Håkan & Sussie och ville prata om innnebandyn, kaffebord, träningsläger och inköp mm.

Jacob har legat sjuk idag, men Gustaf är pigg än så länge. 

Men nu ska jag i alla fall läsa tidningen och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0