Tisdag!

Och även denna dag var det fullt upp.
När jag kom hem ifrån arbetet var det bara till att få iväg Jacke till hans fotbollsmatch som började kl 17:00, gurra hade stuckit tidigare för han hade teoripass innan träningen.
Sen gick jag upp och hämtade bilen efter en mindre service på mekonomen och körde där efter ner för att titta på matchen och gurras träning, (fy f.. vad kallt det var där nere) och jackes lag fick stryk med 5-6 efter att ha lett 5-3 långt in i matchen.
Sen var det bara hem för att äta kvällsmat och efter det var det läxor för bägge barnen, Gurra har prov i morgon men det ska nog gå bra för han kunde det bra när jag förhörde honom.
Sedan tittade jag en stund på Lyon-BM men Lyon var inte riktigt med i matchen så jag gick och la mig, idag åker Barca ut med buller och bång efter ny platt match av zlatan.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ikväll avgör han med minst 2 mål den gode skåningen!!! VA gött!!

Ett landslag utan Super-Zlatan är som en badbassäng utan vatten, ur funktion.

Han är bara bäst och ska visst göra studiebesök på Stålet nästa vecka.

2010-04-28 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0