Så har jag & Elvis landat vid havet!

Och det första vi möts av när vi kommer ner är en jä.... stor snövall utanför vår infart, jag undrar var den som sköter skottningen här hos oss tänker med, men Laholms kommun ska få en kärt samtal i morgon.
Så idag fick jag parkera på Peter & Lottas uppfart, för dom har inte skottat gästparkeringen heller så här finns ingen stans att parkera bilen.
Nu sitter jag och tittar på HV-Timrå och jag måste säga att det var en skön tackling Thörnberg delade ut i första tänk om någon om våra grabbar i troja kunde göra något liknade det hade varit härligt att se.
i morgon kommer min övriga familj ner, samt Fam Karlsson för vi ska åka skidor på Vallåsen på lördag hade vi tänkt.
Sen är det tänkt att jag ska fixa maten till alla som kommer ner, och hur f.. ska det gå till men det finns väll catering firmor?, så det löser sig nog.
Det blev inga bilder idag, men håll tummarna så kanske dom kommer i morgon!.

Kommentarer
Postat av: Visa

De bli no möe folk på Vallåsen pau löda.... auk i tid...

2010-02-04 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0