Troja-Leksand!.

Nu ska jag snart ner till hovet för att se Troja vinna en sin andra raka mot Leksand, mitt tips med hjärtat blir 3-1.
Hoppas Trucken kör över gnällspiken Prestberg.
Jag och Gustaf sitter nu och tittar på slalom på tv, just nu åker Myhrer men han tappade fart och gick in som femma efter sitt åk.
Har idag tittat på Wallander Dödsänglen men den var ingen höjdare.
Gustaf är piggare idag, men han spyde lite i morse så han får vara hemma från skolan i morgon men han har börjat äta lite (makaroner).
Jacke är uppe hos Agge och leker, men ska snart hem för att äta spagetti och köttfärssås men först ska vi ut och gå en långrunda med Elvis.

Hans vann Robinson och jag tycker att han var en värdig vinnare, men helst hade jag nog sett att Mördaren hade tagit hem det, men det bästa var att Jimmy eller Anders inte vann.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Håller med dig precis Wiberg. Dödsängeln var inget vidare, förra var enormt mycket bättre, men Lena endre är snygg!

2010-01-31 @ 15:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0