Sol!

Var det i morse när vi steg upp, om man nu kan kalla 10:30 morgon, åt en brunch och drog sedan ner till havet.
Men när vi kom ner så gick solen i moln så vi stannade bara där en timme, kom upp och trodde att jag skulle kunna ta ett dopp i poolen icke sa nicke, det var hur skitig som helst, och det hade jag märkt i morse också så jag chockklorerade den då och trodde att allt skulle vara bra när jag kom hem.
Men så började jag spola vatten i slangen och märkte att det var kolsvart, ringde Laholms kommun och fick reda på att dom hade haft en läcka i Laholm och fått spola rören och nu hade naturligvis skiten kommit till mig och bara mig ingen av granarna hade fått något.
Och då var det som så att när vi fyllde upp poolen igår kväll efter allt badande så kom där en skitklump in i mina rör som lossnar efter hand, så nu har jag fått tömma poolen och spolat vatten i tomma intet i 2 timmar.
Men nu har vi klart och fint vatten igen så jag kan fylla om poolen, tyvärr så är där inte 27 grader varmt längre, men solen skiner i alla fall.
Branen leker med Ebba, Vera & Märtha just nu och jag erbjöd precis granen ett dopp i poolen men han avstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0