Lugn dag!

Ännu en dag då vi har tagit det lungt, Anna stack iväg till jobbet vid 7 medan jag och barnen låg och sov.
Jacke skulle spelat fotboll i Växjö idag men kände inte sig riktigt pigg då han vaknade så han stannade hemma, men han är piggare nu och det är skönt.
Gurra stack ner till Lagavallen vid 10:30 för att titta på sitt lag när dom mötte Gislaved han själv stod över denna match, och det blev förlust med 1-6 för killarna.
Jag själv har plockat och städat i trädgården samt kört ut mossa gti, nu i eftermiddag har jag följt tipset Gurra & Jacke satte varsin 10:a medans mitt gick åt pipan men topptipset satt i alla fall.
Ikväll blir det hockey match Norge-Sverige i VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0