Min dag!

Idag är det min dag och bara min dag, killarna sprang fram och tillbaka mellan Gurras rum och min säng hela morgonen för att kolla om jag var vaken och jag lyckades lura dom till 09:30, och då fick jag mina paket en helnöt, deoderant och schampo så jag frågade dom om dom tycket att jag lucktar illa men så var inte fallet lovade dom.
Efter frukosten så gick jag ut för att gräva dräneringen så vi slipper på vatten in på den nya alltanen, sen blev det en dusch och tidningsläsning.
Nu har jag varit på City Gross och lämnat in en lången och även köpt ett europatips.
Vid kl 15:00 blir det Everton - Arsenal, sen ska jag se på Finland - Sverige och sappa lite till TV10 för att se hur det går för R Söderling i finalen i Paris.
Ska ävenb följa Borås - Troja på swehockey, har en 2 på oddset där.
Och ikväll tror jag att jag ska försöka sen Inter-Milan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0