Nu kommer den!



Härligt att snön kommer, tyvärr så lär den väll inte ligga så länge.
Har varit inaktiv ett tag på bloggen men det har sin anledning.
I måndags efter jobbet så var jag bjuden på trav i Halmstad av PMU, så det blev årets första julbord och det var riktigt gott, tack Peter & Marcus.
Tisdagen var jag på jobbet till 7 på kvällen och när jag kom hem så kände jag mig inte riktigt pigg, kan det ha varit julmaten?.
Nej det var det nog inte för i onsdags gick jag i däck, jobbade till 3 men sen gick det inte längre utan jag fick gå hem och lägga mig och sedan dess har jag legat hela tiden men känner mig något piggare idag så jag var tvungenatt skriva lite.
I morgon ska Gustaf till Moheda för att spela innebandymatch och på söndag spelar Jacke hemma i Ljungby så då är ni välkommna och titta i kungshögshallen kl 10:00 & 12:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0