Torsdag!

Efter arbetet igår så bar det raka vägen upp till veterinären för vaccination av Elvis och det gick jätte bra, vi idel beröm för vår fina hund, så även när vi gick ut för att betala alla ville klappa och gosa med honom.
Sen åkte jag och hämtade en slippadda hos pappa och efter det upp till Sohlbergs för att hämta slippapper (tack Görgen för att jag kom in efter stängningsdags).
När jag kom hem klippte jag först gräset och sedan gav jag mig på det nya teakbordet med slipmaskinen, i helgen ska jag försöka ta stolarna och sedan olja allt.
Fick även tag på en matta till altangolvet igår på Sigvards som kommer hem i oktober.
Barnen gjorde läxor efter skolan och Jacke hade alla rätt när Anna förhörde honom på rättstavningen, bra jobbat Jacke.
Sedan var det fotbollsträning för bägge killarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0