Jacke, Gustaf L, Simon & Agge!



Dessa killarna skulle ligga tillsammans i tälten på Välö i sjön Bolm en igår natt, men alla låg inte kvar.
Det var en trött men glad Jacke som kom hem i morse, Fia såg inte lika pigg ut däremot.
Nu är vi i stugan, jag och Anna tog en sväng för att titta på möbler till ute rummet och jag hittade vad jag tyckte var bra men det är Anna som får bestämma om hon vill ha det, jag fick i alla fall ner det till ett riktigt bra pris + att han lovade att leverera det hem till oss personligen.
Vi var även inne en sväng på Villab Garden för att leta efter en mullvadsskrämma och där träffade vi Bosse Rappne som vi stod och tjatade med en stund om våra förbannade mullvader.
Nu är det snart dags att laga till kvällens Tacos, sen blir det fångarna på fortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0