Förbannades helvetes jävlar

Vad det krabbar på jobbet just nu, idag har varit den jävligaste dagen på många år.
När vi kom ner idag och skulle börja riva ugnen så var den så jävla varm så skorna smälta när dom gick in i den, sen gick inte traversen igång så den har eltt hålt på med i stort sett hela dagen dom fick igång den vid tre tiden och då kunde vi dra botten i ugnen.
Skänkjävlen som var full med stål höll jag på med till halv sex ikväll innan jag fick loss stålet i den och då hade alla utom Attila lämnat mig på jobbet, även dom som har detta som sin uppgift, tack Richard för att du ställde upp så länge som du gjorde.
I morgon kommer PMU och sätter tillbaka cylindern som är renoverad, och efter det ska Ohlssons rör göra klart rör arbetet.
Sen ska Eklund gjuta en ny botten i skänken i morgon och på söndag ska vi göra i ordning ugnen så vi kan köra som fan nästa vecka, så Håkan Karlsson får sina detaljer som han skriker efter.
Nu ska jag ta en pilsner det är jag värd för en gångs skull, för det är skittråkigt att jobba till sex en fredags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0