Uppehåll!

Så har man varit inaktiv åter igen, men det har sina orsaker.
Efter midsommarafton har jag haft fullt upp med gäster i stugan och förra vecka var jag i Dysseldorf på gjuterimässa, så förhoppningsvis ska det bli bättre nu när allt har lagt sig.
Resan ner och hem igen till Dysseldorf vill man helst ha ogjord, 15 timmar på varje håll, så när jag kom hem i lördags 11:45 så var man rätt slut även söndagen gick de latas tecken.
Men nere i Tyskland var det trevligt, det var mässdag tors-fre, torsdags kvällen var vi ute och åkte båt på Rhen utbjudna av Beijer Industri på öl, whisky, mat, det var bara att hämta vad vi ville i baren.
Men som den förståndige man man är så tog man en taxi hem efter båtresan tillsammans med Henric & Håkan, medan dom andra drog ner på på stan för att fortsätta festa och den sista HS kom hem vid 05:15, men ha kom inte med in till mässan på morgonen.
Tre dagar kvar till semestern, fy fan vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0