Fy fasen!

Vad dålig jag har varit på att skriva den senaste tiden, men nu ska jag försöka dra igång igen.
Mitt största problem är att jag tillbringar nästan all min tid på jobbet.
Nu har innebandyn dragit igång igen för båda killarna och det gillar dom skarpt, Gustaf har även kommit igång med löpträning vid sidan om och det går riktigt bra, han förbättrar sig hela tiden.
Annars är det mest läxor och slappa som gäller för killarna, ok Jacke fär som en skottspoling.
Har nu fått ett start datum på poolbygget, den 10/10-11 drar dom igång.
I eftermiddag ska jag och Dennis Lundin gå 18 hål på golfbanan i lagan min fjärde runda för året, så man är inte riktigt i lillis klass där, han har väll snart gått sina hundra rundor.
 
En resa är även beställd till Weissenhäuser strand på höstlovet och det ser vi verkligen fram emot, i år blir det fyra nätter och Mogge & Nellie ska med i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0