Skrivkrampen är borta.

Men igår hände det inte mycket, det är som vanligt fullt upp på jobbet men ändå har det varit lugnare för min del för det flyter på rätt så bra, inga större haveri.
När jag kom hem igår så var Jacke hos Oscar medan Gurra låg och slappade framför tv:en, han är inte riktigt kry ännu så han får vara hemma idag också.
La mig med en ljudbok och slummrade till igår eftermiddag och det är odugligt, för på kvällen var det nästan omöjligt att somna.
På kvällarna följer vi Sveriges Mäster Kock tillsammans, jackes favo åkte ut igår, killen med tuppkammen men min är kvar, söderkisen.
Vi tyckte synd om tjejen som bommade bakpulvret, men livet kan vara hårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0