Fredag

Idag blev det avfrostning av frysen för mig och Anna, gurra & jacke lekte med Elin en stund på förmiddagen, Elvis bet Elin i hande så det började blöda.
Sedan åkte jag och gurra bort till korthålsbanan för att spela lite golf, Gustaf var riktigt duktig idag, på tionde hålet slog han en spoon 100m, andra slaget hamnade precis utanför greenen sedcan två puttar och i hålet, han fick 4 slag och jag 5.

Jacke och Anna åkte och spelade minigolf, Anna slog Jacob med 6 slag.

Sedan åt vi lite hemlagad soppa hos svärmor, jag och gurra gick hem först jacke och Anna kom lite senare.
Sedan gav sig Anna, Jacob och David ut för att springa en runda, jag la huvudet på kuden och slumrade till, blev trött av allt prat om jogging, Elvis slummrade till han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0