Slut

Så var arbetsveckan slut igen, har även ledigt nästa vecka (höstlov för barnen, och dom behöver få lite av min och Annas tid just nu efter allt krabb vi har haft hemma den sista tiden.
Den sista tapeten är nu på plats så i morgon hoppas jag att målaren hinner måla taket och grunda väggarna.
Sen har han bara färdigmålningen av tapeterna, radiatorerna och dörrfoderna kvar.
Imorgon kommer ohlssons rör och lägger in golvvärmen, och jag ska försöka köra ett lass skräp till tippen.
Någon som behöver en spis (husqvarna fullt fungerande) så är det bara att åka och hämta den på framsidan av vårt hus, försvinner i morgon förmiddag annars.
Barnen har nu somnat och det gör även jag snart, sov gott!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0