Nere i stugan igen!.

Dagen började med att jag och Anna skickade barnen till skolan, sen tog vi det lungt ett tag.
Åkte sedan upp till PMU för att hämta gjutgods som jag skulle köra till Huskvarna, men inte fan var det klart när jag dit fick vänta tills 12 innan jag kom iväg och det skulle vara klart 9 enligt Magnus.
Men nu har vi kommit ner till stugan och det är så jä... skönt, vi stannade till i Halmstad och köpte varsin burgare på Max jag och pojkarna.
Anna är hemma och jobbar hela helgen, men det ska nog gå bra ändå.
Imorgon blir det en runda Ulfåsa och Maxi.

När vi kom ner idag så slog det mig hur lungt det var, ingen blåst alls och det hör inte till vanligheten.
Det hade vart perfekt för att lägga ut nät idag, men tyvärr så har jag ett stort hål i mina vadare så det blir inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0