Bra runda!

Idag blev det åter igen bara en halvdag på jobbet innan Jag, Dennis Lundin & Görgen Björknet från Sohlbergs drog ut på en runda golf i Alvesta och jag gjorde min bästa runda på säkert 10 år och kom ändå sist på 32 poäng dock samma resultat som Dennis men han har något lägre hcp än jag och vann gjorde Görgen på 36.
Efter arbetet så hämtade jag dom båda gamla (pappa & svärfar) och drog ner till havet, pappa skulle plantera lite och jag och svärfar behövde klippa våra gräsmattor.
Anna och barnen är hemma för Anna ska jobba i morgon och Jacke spelade fotbollsmatch ikväll, resultatet tar jag inte upp här för det gick inget vidare.
Nu ska jag titta lite på friidrott, sen ska jag sova känner mig ganska sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0