Väntan

Killarna har längtat och väntat på att deras bästisar skulle komma ner och nu är väntan äntligen över för Boris & Agge är på plats.
Så fort dom kom ner så tog Jacke med sig Agge på en cykel tur och Wibbe & Bugget tog sig ett dopp i poolen.
Sen var det lite tv spel för dom stora och dom små låste in sig på sitt rum innan dom drog bort till svens livs för att handla lite godis och då tog dom stora killarna en cykel tur ner till stranden.
Sen åt vi tacos och sedan blev det bad igen för alla killarna och även jag hoppade i med dom.
Nu leker dom med grannarna på ängen och jag och Anna tittar på DN galan.
Har tagit lite bilder som jag lägger ut i morgon, och Slavko du ska få bilderna du ville ha jag lägger dom på ett usb till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0