Ännu en dag har gått!

Jag stack till jobbet vid halv sex idag och Anna vid halv sju, när barnen vaknade vet jag inte men Brigitta hämtade dom för handbollsträning vid 08:45, efter det så hämtade morfar barnen i kungshögshallen.
Vid 14:.00 var det slalom igen, farfar fick köra upp barnen till backen igen, tack farfar säger barnen för dom gillar verkligen att åka slalom.
Anna hämtade hem barnen från backen och nu har vi landat i stugan för att ta det lungt.
I morgon har vi bestämt att vi ska åka till Helsingborg för att shoppa, kan nog bli ett och annat spel och även slalomskidor om vi hittar något bra nog åt barnen.
Idag dog OS för mig när Tre Kronor fick stryk mot Slovakien, trodde jag, nu sitter jag och tittar på dam hockey.
Det är lågt, nästan lika lågt som glocalnet för det är inte speciellt roligt att se på men det är OS och då måste man se allt man orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0