Historier!

Brunett?

En ung brunett kommer till doktorn och säger att hennes kropp gör

vansinnigt ont var hon än rör vid den. "Omöjligt", säger doktorn. "Visa

mig"

 

Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av smärta.

Hon trycker på sitt knä och skriker, och på sin fot och skriker.

 

Doktorn - "Ni är inte brunett, eller hur?"

 

Kvinnan - "Nej, jag är egentligen en blondin."

 

Doktorn - "Trodde väl det, ni har ett brutet finger."

 

-------------

 

Drick citronsaft

Den unga nunnan berättade för abbedissan att hon hade blivit förförd.

 

- Drick citronsaft, rådde abbedissan.

 

- Hjälper det?

 

- Nä, men det tar i alla fall bort den där belåtna minen.

 

-------------

 

Anden som hörde dåligt

En sjöman kom in på en bar och beställde en whisky. Efter en stund kom

en man in med en märklig låda under armen.

 

- Vad har du i lådan, undrade sjömannen efter en stund.

- Vänta får du se, sa mannen och öppnade lådan. Ut hoppade en 30 cm

lång pianist och började spela på ett piano.

- Vad häftigt, sa sjömannen. Men hur har du fått tag i honom?

- Jag träffade en ande och fick tre önskningar. Jag har två önskningar

kvar, sa mannen. Du kan få en, men du måste prata tydligt för anden hör

dåligt.

- Schyst, tyckte sjömannen och önskade sig hundra miljoner kronor. Strax

hoppade hundra miljoner grodor omkring på baren.

-  Vad är det här?! sa sjömannen. Jag önskade mig ju hundra miljoner

KRONOR!

- Jag sa ju att han hörde dåligt, sa mannen. Tror du jag önskade mig en

30 cm lång pianist???

 

-------------

 

Halmstrǻt

Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister:

 

- Men herre jösses, nu får du väl börja motionera, din bakdel ser ju ut

som en hel skördetröska!

 

Senare på kvällen när maken och frun ska krypa till sängs och mannen

är lite kelsugen, så märker han att frugan är lite sur, så han säger:

 

- Men vá är det med dig?

- Du tror väl inte jag tänker starta hela maskineriet för bara ett

halmstrå!


Sextrakasserier

Sekreteraren rusar in till sin chef och ylar:

- Jag har blivit sexuellt trakasserad av Arne!

- Jaså! Hur?

- Han kom fram till mig och sa att mitt hår doftar fantastiskt, som

nytvättat.

- Jaha, men vad är det för trakasserier med det då?

- För guds skull, Arne är ju en dvärg!

 

-------------

 

Älskarinnan

En man och hans fru äter middag på en fashionabel restaurang, när en

bedårande vacker ung dam kommer fram till deras bord och ger maken en kyss

mitt på munnen. Hon säger något om att ses senare och går sedan iväg.

Frun stirrar förvirrat på maken och frågar:

 

- Vem i h-e var det där?!

- Det var min älskarinna, svarar maken.

- Nääh... det här var droppen!! skriker frun. Nu vill jag ha

skilsmässa!!

- Det kan jag i och för sig förstå, säger maken. Men kom ihåg att då

blir det inga fler shoppingturer till Paris, inga fler långsemestrar på

Barbados, inga fler weekendturer med segelbåten och ingen BMW i garaget..

Det är du som väljer!

 

Precis när han säger detta kommer en gemensam bekant in i restaurangen

tillsammans med en ung brunett.

 

-Vem är det Bernt har med sig? frågar frun.

- Det är hans älskarinna, svarar maken.

Då säger frun: - Vår är sötare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0