Långledig!

Nu ska det bli skönt att vara ledig några dagar, efter jobbet idag så var det hem och packa ihop inför resan till stugan, jag och barnen tillsammans med svärfar drog ner idag.
Men innan vi stack ner så var det golfträning i Lagan, men nu är vi på plats och har tryck i oss varsin burgare från Mc.
Jag sitter nu och tittar på USA-Finland medan barnen var trötta så dom sover, lillis ville att USA skulle åka ur men jag tror att jag skiter i vilket lag som åker ner till kval och vilken som går vidare, för jag håller på Sverige.
I morgon kommer Anna & svärmor ner, så då ska jag ha förberett tacos.
Tillåter vädret så ska jag och killarna gå en sväng på golfbanan i morgon, annars så blir det sortering av hockeykort och kanske ett avsnitt av Familjen Machaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0