Måndag igen!

Idag blev det lite stressigt efter jobbet, hem som f.. för att lasta av allt grus från släpet sedan lasta på skit som skulle till tippen och upp med det, och efter det så var det grävning som gällde där den nya altanen ska stå.
Sen stack jag ner till jobbet för att duscha och sen snabbt som f.. hem igen för att äta och sen bar det av till ryttarvallen för att titta på Dennis Lundin och hans KF Omen, men det var nog inget gott omen att jag var där för dom förlorade med 1-2.
Har väll sett bättre fotboll i mina dar, men det ryckte allt lite i benen men längre än så kommer man inte för jag fick kramp varje gång bollen närmade sig sidlinjen där jag stod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0