Slappar lördag!

Idag har man inte gjort många knop, dagen började med en stadig frukost sen kom John som skulle tvätta huset innan han ska måla.
När vi hade fått i oss frukosten så tog vi bilen upp till målarfirman för att bestämma färg till huset på vägen mötte vi plogmannen Sjöholm som skulle till sportaffären, när vi hade valt färg drog vi till Citygross för att lämna in tips och handla till kvällsmaten och när vi kom hem så slappade vi.
I kväll när vi satt och slappade framför tv:en så knackade Karlssons på och kom in för att ta en lite wirre och en öl samt att det blev en hel del skit prat, men det är alltid lika trevligt när Sussi & Håkan kommer förbi.
Nu ska jag slappa igen, kan det vara Lillis S som har smittat dig & mig Håkan.

Kommentarer
Postat av: Lillis

Håkan är van och sitta på en stubbe och slappa i Tannåker och vad dig anbelangar så vet jag att du på förmiddagen idag söndag låg i soffan och tittade på Brölopsfotografen. Detta vet jag av säker källa. Själv har jag både varit på fotboll och på golf med barnen, det du! Men det har satt sina spår så nu måste jag nog vila lite.

2010-05-09 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0