110728

Igår var vi på Liseberg hela dagen, ungarna hade någolunda kul och problemet var att där var åt helvete för mycket folk30min-1 timmes väntan på varje åktur, men vi hade kanonväder och bar sällskap i Mogge & Nellie.
Idag åkte vi ner till Östra Göinge och gick i affärersen drog vi till Dormy i Ängelholm innan vi styrde kosan till Mellbygården för att titta på utemöbler men tyvärr så var där stängt.
Nu har Mogge & Nellie åkt hem igen och man sitter här på alltanen och läser som vanligt.
Nu ikväll blev jag sugen på fläskasvålar men det var problem att få tag på det, rundturen slutade på Netto i Halmstad innan jag fick tag på några, svängde även in på Hagön för att hälsa på fam Karlsson men dom var som vanligt inte hemma när vi kom.
Nu ska jag och Gurra sticka bort och träna lite golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0