Jobb & lite golf

Denna vecka har som vanligt bestått av en massa arbete, var hemma 22:30 i måndags men det spelar inte så stor roll när man är själv hemma ändå.
Tisdagen smet jag hem redan vid 15:00 för att gå en runda golf med Göran B & Eva, vi hade en riktigt trevlig runda ute i Lagan där Göran fick ihop 36 poäng, men jag och Eva var inte långt efter.
Idag onsdag sitter jag fortfarande kvar på jobbet i skrivande stund och gör nog så en bra stund till, men i morgon har jag sagt ifrån att jag sticker tidigt så då får någon annan ta och ställa upp.
Ser fram emot midsommar nu, var ett tag sedan man tog en kall med Håkan & Anki, även Jasmine & Rikard kommer att vara med en stund på fredagen innan dom troligtvis drar in till Båstad eller kanske Mellbys reservcamping, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Angel Bruse

Ha en trevligt midsommar

2011-06-23 @ 11:21:27
URL: http://bettansskafferi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0