Kort dag på jobbet!

Det var vad jag hade planerat men det sket sig som vanligt, jag var sist där ifrån och så brukar det vara.
Men vad som var bra med dagen var att vi hittade och löste ett fel på vår ljusbågs ugn och i morgon tar vi hand om det sista problemet hoppas jag.
När jag kom hem var här fullt av pajkar och nu har pingisbordet åkt upp igen, Jacke & Agge tränar inför pingistunering deras klass har gått vidare i.
Snart ska vi ha hamburgertallrik jag och killarna sen blir det final i på spåret och efter det dagens favorit program Skavlan.
Sitter nu och smuttar på en Macloud, den är riktigt fin.

Och sist men inte minst, Visa du måste sluta kasta betongblock på dina grannar.

Kommentarer
Postat av: va

Haha...

2011-03-12 @ 08:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0