Jobb och reklamutdelning!

Denna vecka har det som vanligt varit en massa arbete, men inte bara på Keycast utan även reklamutdelning tillsammans med killarnna i P98.
I måndags efter det vanliga jobbet så höll jag och Håkan K på med reklamutdelning och letande efter killar till 21:00 och då var man rätt slut när man kom hem.
Igår så var det en ny tur för mig, Håkan & wibbe och efter det så stack jag och killarna och tittade på Troja som tyvärr åkte på stryk hemma mot Bofors.
Idag har det varit studiedag för lärarna så killarna har varit lediga och nu ikväll var det träning för wibbe, jag coh jacke var och tittade en stund och nu har jag precis hämtat honom och ligger och tittar på Arsenal i Champions League mot Olympiakos 2-1 i skrivande stund och snart halvtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0