120209

Igår var det strul på jobbet precis hela jäkla dagen, det började med att vi la den första smältan i tunnor och sen hade dom ingen ny skänk färdig så den som skulle varit första kom inte ut förän 12:30 och den ska normalt vara ute vid 06:45 och som vanligt när jag skulle gå hem så krabbade det igen då det inte fanns någon skänk klar för morgondagen och dom är så trötta och orkar inte så jag fixade själv till en ny botten i skänken på ca 30 minuter, så jag blev lite sen hem.
Väl hemma så var det läxförhör inför Gustafs matteprov idag, och jag måste säga att men blir lite frusterad när man själv inte kan hjäpa till som man vill men det är en jävla matte där man ska räkna med x & y i olika former.
Och även här fortsatte strulet, vår äldsta kompressor slog bakut på oljan igen så då var det att få tag på en reperatör, men allt löste sig tillslut och idag när jag kom till jobbet flöt allt på som det skulle.
Sen körde jag Gustaf till träningen, när jag kom hem så var det förhöra jacke på veckans ord.
Sen blev det tv en stund, hämtning av Gustaf 21:00 och hem och lägga sig har blivit så satans förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0