120220

Så var vi äntligen nere vid havet igen, kom ner igår kväll efter Gustafs innebandymatch där dom fick stryk mot Alvesta.
Idag har vi varit och handlat på Väla där vi gjorde en massa inköp, nya slalomskidor till Gustaf och Anna, Gustaf fick Salomonskidor 4000:- och pjäxor 1400:-, Anna fick Headskidor 4000:- och nya stavar 249:-, Jacke fick ryggskydd 399:- och stavar 399:-, men det ska säga att jag inte betalade dessa priser, precis som förra året när jag köpte till mig och Jacke så var det prutning som gällde och det gick riktigt bra, det är skitkul att att gå på Stadium och pruta det lyckas varje gång.
Men sen undrar jag vad Anna hade i dom andra 11 påsarna jag bar in när vi kom hem.
På vägen hem körde vi upp till Familia i Hyllingen och å på Kines & Thai resturangen och även där blev det lite shopping.
Nu blir det lite slapp framför tv:en.
Fick ett glatt besked från jobbet precis, Polackerna har nu fått ihop blandaren som gick sönder i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0